یزدفردا :طی حکمی از سوی دکترقالیباف شهردار تهران  حاج حسین سلطانی گردفرامرزی از مدیران لسوز و توانمند یزدی به عنوان شهردار منطقه 9 تهران منصوب گردید .

حاج حسین سلطانی عضو شورای یزدی های مقیم تهران بوده و علاوه بر سوابق ارزشمند در حوزه دفاع مقدس سابقه فعالیت در پروژه های مهم شهری از جمله راه اندازی بوستان ولایت در مدت سه ماه را در کارنامه خود دارد .

شهردار منطقه 9 با دیدار با خانواده 3 شهید شکری وغفارخانی  با کسب رخصت از این بزرگواران دور جدیدی از خدمت رسانی به شهروندان منطقه  را آغاز کرد.

 حسین سلطانی شهردار منطقه در جریان دیدار صمیمی از خانواده شهید ان شکری  و غفارخانی گفت: رسیدگی به نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت برنامه های شهرداری منطقه است

از حاج حسین سلطانی بیشتر بدانیم

حاج حسین سلطانی در تاریخ 18 /6/ 1339 در یزد متولد شد وی که سابقه 88 ماه حضور در جبهه را دارد با 30 درصد جانبازی عضوی از خانواده  جانبازان جنگ تحمیلی است .


وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریتی دولتی ،لیسانس نظامی بوده و دانشنامه پایان دوره دانشکده فرماندهی و ستاد (دافوس) را اخذ نموده و فوق لیسانس مدیریت امور دفاعی  را داشته و گواهینامه تدریس دفاع مقدس در دانشگاه را دارد .
وی دارای سوابق آموزشی شامل شش سال سابقه تدریس در مراکز آموزشی ،سابقه تدریس ذر دوره دافوس  و سابقه برگزاری چندین کارگاه آموزشی در زمینه مدیریت راهبردی  می باشد .
مهندس محمدحسین سلطانی پژوهش های مختلفی را در زمینه های مختلف انجام داده است که می توان به کتاب (تحت عنوان شناسنامه بخشی از مناطق شمال غرب ایران )در راستای ماموریت پدافندداخلی در ده جلد ،پایان نامه لیسانس با موضوع نقش کویر در امنیت ملی ،پایان نامه فوق لیسانس با موضوع نقش کویر در امنیت ملی ،پایان نامه فوق لیسانس با موضوع بررسی نقش سپاه های استانی  در مقابله با تهدید نظامی آمریکا ،مقاله بررسی ساختار و سازمان سپاه های استانی در مقابله با تهدید نظامی آمریکا و همچنین حضور در جلسات نخبگی مرکز راهبردی  و تدوین کتاب جای خالی خاکریز از خاطرات دفاع مقدس و مدیر مسئولی نشریه سراج اشاره نمود .

سلطانی سابقه فعالیت در سمت های فرمانده مرکز آموزشی شهید بهشتی استان یزد از سال 59 تا 63 ،فرماندهی گردان های رزمی دوران دفاع مقدس از سال 63 تا 67 ،مسئول اطلاعات و عملیات یگان رزم از سصال 67 تا 74،فرمانده آموزشگاه درجه داری از سال 74 تا 79 ،مشاور و رییس دفتر قرار گاه ثارالله دفتر تهران 79 تا 81،رییس ستاد لشگر 10نیروی مخصوص سیدالشهداء(ع)از سال 81 تا 84،مشاور و دبیر شورای مرکز راهبردی سپاه از سال 84تا86،مسئول آموزش نیروی مقاومت بسیج از سال 86تا87،معاون هماهنگ کننده فرمانده آموزش سپاه از سال 87 تا 89،فرمانده مرکز آموزش عالی تخصصی بسیج از سال 87 تا 89 ،حضور در مناطق 11،16،19 تهران و مدیریت بوستان ولایت از سال 1390 تا کنون را در کارنامه موفق خود دارد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا